Біз туралы

ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ОНЛАЙН НЕСИЕЛЕНДІРУДІҢ САЛАЛЫҚ СТАНДАРТтары

«ҚАЗАҚСТАН ФИНТЕХ ҚАУЫМДАСТЫҒЫ» ЗАҢДЫ ТҰЛҒАЛАРДЫҢ БІРЛЕСТІГІ «ОНЛАЙН НЕСИЕЛЕНДІРУДІҢ САЛАЛЫҚ СТАНДАРТтары»

1. Клиентті бағалау кезеңі:

1) шарт талаптарының, сыйақы мөлшерлемесінің және барлық комиссиялық төлемдердің, оның ішінде қарыздарды ұзарту және мерзімінен бұрын өтеу үшін комиссиялық сыйақылардың, сондай-ақ қарыз алушының берешегі болған жағдайда өсімпұлдардың толық ашықтығын қамтамасыз ету;

2) компанияның веб-сайтында ақпаратты міндетті түрде орналастыру арқылы компанияның ең төменгі жас талаптарын қатаң сақтау. Өнеркәсіп үшін ең төменгі жас шегі — 18 жас.

3) көп арналы байланыс орталықтары, веб-сайттар, онлайн чаттар, мессенджерлер және т.б. арқылы тұтынушыларға қолдау көрсету және олардың сұраныстарына жауап беру (кем дегенде жұмыс уақытында және аптаның жұмыс күндерінде); 4) компанияның несиелік саясатына сәйкес Қарыз коэффициентін пайдалану.

2. Несиені өңдеу және беру кезеңі:

1) халықаралық тәжірибеде қолданылатын заманауи техникалық құралдарды (деректерді шифрлау, парольді тұрақты өзгерту, SSL сертификаттары және т.б.) пайдалана отырып, қарыз алушылардың дербес деректерін жинау және сақтау кезінде ақпаратты қорғауды қамтамасыз ету. Компания қызметкерлерінің құпиялылық және ақпаратты қорғау ережелерін сақтауы;

2) Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін кез келген тәсілдермен қарыз алушыларды ықтимал алаяқтық әрекеттерден қорғауды қамтамасыз ету; 3) қарыздарды беру, жинау және оларға қызмет көрсету процестеріне тікелей қатысатын жеткізушілерді қоспағанда, клиенттердің дербес деректерін үшінші тұлғаларға жария етпеу.

3. Несиені пайдалану кезеңі:

1) тарифтер мен санкциялар туралы толық ақпаратты несиелік келісімде және компанияның ресми сайтында орналастыру арқылы тарифтер мен өсімпұл мөлшерлерінің толық ашықтығын қамтамасыз ету.

2) несиені мерзімінен бұрын немесе толық мерзімінен бұрын өтеу үшін санкциялар мен комиссияларды қолданудан бас тарту. Қарыз алушыны төлемнің мүмкін кешіктірілуіне дейін хабардар ету және төлемді кешіктірген жағдайда қарыз алушыны хабардар ету.

3) қарыздарды «қатырып тастау», қайта құрылымдау және ұзарту бөлігінде проблемалық қарыз алушыларға жеке көзқарасты пайдалана отырып, борышкерлермен жұмыс істеуде икемді, әлеуметтік бағдарланған саясатты қолдану.

4) өсімпұлдарды ұзарту, қайта құрылымдау, ішінара немесе толық есептен шығаруды пайдалана отырып, қарыз алушының пайдасына күрделі жағдайларды оң шешуге бағытталған қарыз алушының мәселесіне жеке көзқарас. Бұған тиісті қызметкерлерге өкілеттіктерді беру арқылы немесе компания басшылығының тікелей қатысуымен қол жеткізіледі.

5) байланыс телефондары мен мекен жайларын көрсете отырып, қарыз алушымен оның қарызын реттеуге қатысатын компания маманын немесе коллекторлық агенттіктің атауын көрсете отырып, істі инкассациялау бөліміне тапсыру туралы қарыз алушыға хабарлау.

6) қарыз алушының өтiнiшi бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасы шегiнде кредиттiк тарихты түзету және алаяқтық әрекеттерден зардап шеккен қарыз алушыларға көмек көрсету жөнiнде консультациялар беру».