Тұтынушылардың құқықтарын қорғау

Қазақстандағы ФинТех қызметтерін тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы ереже

1. Жалпы ережелер

«Қазақстан ФинТех Ассоциациясы» заңды тұлғалар бірлестігі онлайн несиелендіру нарығында қызметтерді тұтынушылардың құқықтарын қорғауға жауапкершілікпен қарайды.

Құқықтар мен мүдделерді қорғау және тұтынушылардың қаржылық сауаттылығын арттыру – Қауымдастықтың негізгі мақсаттарының бірі.

Қауымдастық мүшелері үшін онлайн-несие нарығын өркениетті дамыту жұмыстың басым бағыттарының бірі болып табылады.

Қауымдастық Қауымдастық мүшелері болып табылатын онлайн несие беретін компаниялардың қызметіне қатысты шағымдарды қарайды.

Қауымдастық өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ Қауымдастық Кеңесінің шешімдеріне сәйкес жүзеге асырады. .

Бірлестік азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

2. Қауымдастықтың негізгі мақсаттары

1) тұтынушылардың құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету 2) тұтынушылардың құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету бойынша Қауымдастық мүшелерінің қызметін үйлестіру

3. Қауымдастықтың функциялары

1. Тұтынушылармен өзара әрекеттесу, онлайн несиелеу қызметтерін тұтынушылардың өтініштері мен шағымдарын қарау

2. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен, жеке және заңды тұлғалармен, үкіметтік емес ұйымдармен, қоғамдық тұтынушылар бірлестіктерімен өзара іс-қимыл

3. Жеке және заңды тұлғалардың Қауымдастық мүшелеріне, заңды және жеке тұлғаларға, мемлекеттік органдарға өтініштері бойынша тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі іс-шаралар және тексеру нәтижелері бойынша ұсынымдар беру.

4. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша Қауымдастық мүшелерінің қызметін жалпы ұйымдастыру және үйлестіру

5. Тиісті деректер банкін қалыптастыра отырып, есепке алу мен статистиканы жүргізе отырып, тұтынушылардың өтініштеріне мониторинг жүргізу. 6. Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың басқа да функциялары мен бағыттарын жүзеге асыру.

Тұтынушылардың «Қазақстан ФинТех Ассоциациясы» ЗТБ – не хабарласу тәртібі Тұтынушы Қауымдастыққа хабарласа алады:

  • potrebitel@kazfintech.kz электронды поштасына жазу арқылы
  • + 7 (771) 228 69 09 нөміріне хабарласыңыз немесе көрсетілген нөмірге WhatsApp-қа жазыңыз (9.30-дан 18.00-ге дейін)
  • байланыс нөмірі 8 (727) 220 82 41 (9.30-18.00)

Тұтынушының жазбаша шағымында мыналар болуы керек:

1. Өтініш берушінің аты-жөні, ЖСН, байланыс телефоны және мекен-жайы

2. Шағым түрі – шағым, арыз, жауап, ұсыныс

3. Жүгіну негізгі бөлігінде мыналарды көрсету керек:

  • әрекетіне шағым жасалатын ұйымның толық атауы немесе лауазымы, лауазымды адамдардың тегі мен аты-жөні
  • еркін нысанда талап қоюға негіз болатын мән-жайлар; талаптардың адресаттарының арасындағы қатынастың негізі: келісім, кепілдік хат; тұтынушылардың құқықтарын бұзған
  • шағымдану себептері мен талаптары
  • талаптардың бұзылуы талап қоюға негіз болатын міндеттемелердің шарттары; есеппен материалдық талаптардың орынды мөлшері

талаптарды негіздейтін құжаттардың көшірмелерін қоса беру қажет.

«Қазақстан ФинТех Ассоциациясы» ЗТБ мыналарды қарастырмайды:

  • анонимді сұраулар
  • мәселенің мәнін көрсетпейтін өтініштер
  • қайталанған өтініштер, егер оларда қосымша дәлелдер немесе жаңа мән-жайлар болмаса және алдыңғы өтінішке берілген жауаптарда мазмұнды жауаптар мен түсініктемелер берілген болса.
  • мәселелері Қауымдастықтың құзыретіне жатпайтын өтініш.